Nilsen var likevel ikke fornøyd med måten all støyen var publisert på, først og fremst gjennom sosiale medier.

- Sosiale medier har en voldsom gjennomslagskraft. Her har vi på mange måter laget ris til egen bak, sa Nilsen, som heretter varslet en annen form for kommunikasjon utad.

Han viste til at problemene ishockeyforbundet har stått opp i nå, har kostet både prestisje og penger.

- Våre støttespillere er ikke overbegeistret for alt som er kommet for en dag. Derfor er det fint å høre at vi har klubbene bak oss. Vi skal også huske på at regelverket som nå er benyttet i inneværende sesong, er et regelverk som klubbene selv har vedtatt og skrevet under på. Men som sagt. På kommunikasjonssiden har vi en del å lære, sa Nilsen.

Klikk for kommentarer
Hva synes du? Du må bruke ditt eget navn hvis du skal delta i debatten. Hold en saklig og respektfull tone og husk at mange kan lese det du skriver. Brudd på disse reglene kan føre til at du blir utestengt fra forumet.
Facebook-kommentarer:

HA-redaksjonen overvåker denne debatten kontinuerlig mellom kl 08 og 22. På natten er det stengt for kommentering.

Vi fjerner automatisk kommentarer med obskøne ord, definert av våre moderatorer. Innlegg som rapporteres som misbruk eller spam blir vurdert av Facebooks moderatorer, og skjules automatisk for den som rapporterer.


Dersom du bryter våre debattregler, kan vi gjøre følgende:
  • Slette kommentaren din
  • Utestenge deg

Vi har ikke redaktøransvar for kommentarer som er fjernet fra offentligheten, og som kun er synlige for din private og lukkede vennekrets. Vi gjør imidlertid oppmerksom på at du som skriver et innlegg vil være personlig ansvarlig for innholdet enten dette fremsettes på våre nettsider eller overfor ditt eget lukkede nettverk med Facebook-venner. Våre journalister og moderatorer vil ikke begrunne verken fjerning av kommentarer eller utestengning av profiler, utover at det skyldes enten brudd på retningslinjene for moderering slik de fremkommer i toppen av alle kommentarfelt, eller avsløring av falske profiler.