• Hopp til primær menyen
  • Hopp til hovedinnhold
  • Hopp til bunntekst
obos-ligaen

nyhetene fra Hedmarken

  • eAvis
  • Debatt
  • Døde
  • Unge
Meny
  • Nyheter
    • Hamar
    • Stange
    • Ringsaker
    • Løten
    • Siste nytt
    • Tips oss
    • Koronaviruset
    • Her bor vi
  • Sport
    • Sport Direkte!
    • Storhamar håndball
    • Storhamar hockey
    • HamKam
    • 3.divisjon
    • Fart
    • Puckpodden
    • Stolthet & ære
  • Podcaster
  • Kultur
    • Film
    • Musikk
    • Bøker
    • HA-Quiz
    • Mat
    • Øl
    • Vin
    • HA-fisken
    • Tavla
  • Debatt
    • God dag
    • Leder
    • Kommentar
    • Send inn debattinnlegg
  • Arkiv
  • Tavla
    • Se arrangementer
    • Send inn arrangement
  • Navn
    • Se hilsener
    • Send inn hilsen
  • HATV
  • eAvis
  • HA-bloggen
Logg inn
  • Bli abonnent
  • Min side
  • Send inn…
  • Tips oss
  • Annonsere
  • Ansatte redaksjonen
  • HAMAR ARBEIDERBLAD SØKER SOMMERVIKARER
  • Eiendom
  • Stilling
  • Digitalt varehus
  • Bransjeguiden24
  • Kundesenter
God dag
3 minutter lesetid

Vil du vite mer om Cash Points? Eller hva med Reward-programmet? Nei! Jeg vil ha pengene mine!

FLYTUR: På tur med Norwegian - på hjemmesiden deres.
Trude Ånnevik
Journalist 94841838
Publisert: 15 februar, 2021 07:51
Oppdatert: 15 februar, 2021 07:51
Artikkelen er mer enn ett år gammel.

Hvis du ikke ønsker å ta ut den kansellerte turen i Cash Points, skal du ikke foreta deg noe. Pengene kommer på kontoen din innen 14 dager!

Ja, det sto så på mailen jeg fikk fra Norwegian tre dager etter at vi skulle ha landet på Gran Canaria, en tur som var bestilt lenge før koronaen. Turen tilbake til Norge var kansellert.

Trygt hjemme i stua var det godt å tenke på at vi slapp å bekymre oss for når vi skulle ha kommet oss hjem igjen. Men pengene? Midt i februar har de fremdeles ikke dukket opp.

Vi er heldigvis ikke blant dem som hadde lagt ut en halv årslønn for å reise jorda rundt i 2020. Men jo lenger jeg dukker inn i Norwegians irrganger på hjemmesida deres, jo mer sta blir jeg på at jeg skal ha tilbake mine 3.500 kroner for den avlyste flyturen!

Artikkelen fortsetter under annonsen

Det begynner så bra. «Har du spørsmål, velg kategori». Har jeg spørsmål om Cash Points? Nei, jeg har ikke det. Ikke er jeg spesielt interessert i reward-programmet heller. Kanskje jeg finner svar på «Ofte stilte spørsmål»? Jeg kikker gjennom: Ikke en eneste har stilt spørsmål om hvordan de skal få pengene sine tilbake. Merkelig.

«Finner du fortsatt ikke det du leter etter? Kontakt oss direkte. Vi hjelper deg gjerne!» – Å, endelig! Det er da jeg kommer i kontakt med Norwegians chatbot. Har du snakket med den? Ikke gjør det!

Og så, etter mye leting: Krever du penger tilbake? Jeg tror nesten ikke det jeg ser.

Før jeg lukker sida, kommer den kjekke avskjedshilsenen fra Norwegian: «Takk for at du stakk innom! Er det noe mer du vil gjøre når du er her?» – Nei, takk, det holder for denne gang! Nå er det bare å vente, igjen …

LES OGSÅ: Her finner du flere God Dag-spalter fra HAs mer eller mindre korona-frustrerte skribenter

Tips: tips@h-a.no
Telefon: 62 51 95 00
Kontakt oss: red@h-a.no

Sjefredaktør: Katrine Strøm
Digitalredaktør: Jan Morten Frengstad
Nyhetsredaktør: Rune Steen Hansen
Debattleder: Trond Svendsen
Fotosjef: Trond Lillebo


Kundeservice: Bestill abonnement // Omadressering // HA-kortet // Reklamasjon eller klager
Samtykke // Personvernerklæring // Om informasjonskapsler // Vilkår
Annonsér i HA: Bedrift / Privat
Logg inn på: eAvis // Mitt abonnement

Hamar Arbeiderblad © 2022 · Løsningen er designet og utviklet av Hamar Media - hamarmedia.no

Personvern og cookies

Hamar Arbeiderblad er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene du ser og bruker.

Vil du endre dine innstillinger for kontakt? Her finner du dine samtykker

Les mer

Dine kundedata

brukes av oss til å kontakte deg med viktig informasjon.

En feil har oppstått.